Min nya bästis

Enligt den gamla lappen på brevlådan så var det kinser som bodde i lägenheten före oss. Jag som inte har någon lust att få fågelinfluensan köpte snabbt all-purpose cleanser med klor som enligt etiketten ska ta död på ecoli bakterier, salmonella, fotsvamp och H1N1 influensa virus- jackpot! Så nu på morgonen har jag sprayat alla skåp, hela köket, matbord och badrum. Lägenheten luktar sådär härligt badhusliknande!
 
Wille mår fortfarande kasst och är sängliggandes, inte alls kul för honom. Igår hittade jag en handskriven skylt om att det skulle vara garageloppis i grannskapet så jag ska ge mig ut och se om det finns något att fynda. Solen skiner och det är 24 grader!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Ni ser ut att ha kommit i ordning och ni sköter er blogg bra!! ..med andra ord kan man vara lugnt ;) Låter awsome alltihop! Kommer finnas på Skype hela veckan, så om du har tid så får du ringa upp ;* Kram på er!

2013-08-18 @ 09:59:10
Postat av: Mickan

Vad kul att läsa att ni har det så bra och att ni håller igång bloggen så bra - keep up the good work! :)
Och hoppas Wille kryar på sig.
Kram från Svedala.

2013-08-18 @ 13:43:07
Postat av: Anneli Richert

Du söta Filippa <3 Jag tycker du ska spraya lite på Wille med med det där "mirakelmedlet" så att alla hans basilusker försvinner :) Hoppas han blir bra snart och ni kan njuta av tiden innan plugget börjar...jätte kul att läsa era inlägg här även jag är dålig på att svara ! Puss och kram till er båda <3

2013-08-20 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0