Efter ett år av förnekelse

Kanske tid att sluta leva i förnekelse. När jag på föreläsningarna måste bita mig i kinden och verkligen koncentrera mig på att hålla ögonen öppna trots att jag bara vill blunda och att jag somnar så fort jag läst en sida så inser jag att det kanske är dags. Därför har jag nu ringt och beställt tid hos optikern på måndag. Har en känsla av att jag kommer se ut ännu mer som mamma och pappa om jag får på mig ett par brillor, vilket i och för sig inte är så illa men ändå! Borde börja pensionspara när jag ändå är i farten..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona Richert

Med dessa ögon (enl bild) kommer nog både du och Wille vara klarvakna:) du kan ju titta in på apotek eller liknande och prova ett par glasögon där, till att börja med. Idag har Svenne och jag varit på höstarknad vid Ulriksdal. Jag hade fyra härliga dagar 24gr varmt i Nice med en väninna... det var skönt.
Kramar till er båda

2013-11-02 @ 16:46:34
URL: http://oneyearoverthere.se
Postat av: helena malmqvist

Herregud vilka ögon!!!Du r för rolig.Det finns inte en chans att du kommer att likna din "gamla" föräldrar med glasögon, Du är alldeles för ung och SNYGG för det!!!men att börja tänka på pensionen är en bra ide tokigt men sant!! Själv brottas jag med återkommande pensionsångerst regelbundet, men det gäller ju att njuta av livet idag- det går inte i repris!!! Lycka till med inköp av bågar och du skulle passa i ett par sköldpaddsfärgade, lite kraftiga tuffa bågar.(så ingen missar ditt nya inköp) Hårda Mammakramar!!Love You!!

2013-11-04 @ 16:01:06
Postat av: helena malmqvist

T.G.I.F!!! ( hoppas du vet vad det betyder)
Här kommer hårda Mammakramar och önskar Er en riktigt skön & mysig helg!!

2013-11-08 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0