Enjoy everyday life

 
Stocken på torsdagar, häng på Murphy's och galna kvällar med skidklubben i all ära men jag tycker verkligen om vardagslunk och hemmamys. I fredags åkte jag ut till köpcentret norr om stan och köpte lite mys för att pimpa vårt lilla hem. Blev lite ljus och en tavla med alfapetbokstäver i trä där det står Enjoy Everyday Life, lite passande eftersom jag och Wille spelade ganska mycket Wordfeud när vi började träffas (omdiskuterat vem som egentligen vann flest gånger). Vi trivs med lägenheten och den börjar bli lite mer hemtrevlig nu. Ni är ett par stycken där hemma som undrar hur lägenheten ser ut så jag tänkte visa lite hur vi har det.
 
 
 
 
 
 
Imorgon är det söndag och om vädret är som det ska har vi planerat att ta våra cyklar och utforska staden utanför campusområdet! Hoppas ni mår bra hemma, vi tänker på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: En skum typ

Vad jag har hört så vann Wille 9 gånger av 10 när ni spelade Wordfeud. Mina källor kan anses som VÄLDIGT säkra.

2013-09-22 @ 19:48:46
Postat av: Josse

Myspys i stugan :) Fint ni har fått det!

2013-09-24 @ 07:02:55
Postat av: Kalle

Kul att se bilder från lägenheten. Kan ni inte också lägga upp några filmer från skolan/området på Youtube?! :)

2013-09-24 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0