Har i alla fall tur med vädret!

03.22
 
Drömde att jag var på något ställe där det var ett jäkla liv och oväsen, vaknade till och tänkte vad skönt att det bara var en dröm. Sedan hann jag tänka att vad konstigt att det där oväsendet inte slutar nu när jag vaknat, innan jag insåg att det inte var någon dröm utan grannen under som hade fest. 03.22 en tosdagsmorgon. Tack för den. Wille vaknade också, men med tanke på hur liberala de är med droger och att skolan har satt upp skyltar över hela campus att du måste lämna din vapen hemma innan du går in i någon skolbyggnad så vågade vi faktiskt inte gå ner och säga åt dem att sluta. Festandet fortsatte till 6-tiden på morgonen.
 
 
Morgonen fortsatte med en dålig hårdag och när jag äntligen skulle ge mig iväg till skolan så hade låset i ytterdörren frusit (igen, förra veckan hade hela dörren frusit fast så när Wille skulle med morgonbussen till Chicago fick han klättra ut genom fönstret för att komma ut). Där någonstans började jag tappa tålamodet och då så klart medan jag bankade till låset och försökte rucka min nyckel så gick ju den så klart av. Samtal med hyresvärden som skulle skicka dit en låssmed så snart han kunde. Kostnadsfritt så det var ju schysst. Hur som helst, det är vackert väder, strålande sol och -17 grader, och de nya kurserna känns mycket mer intressanta än förra terminens vilket höjer humöret! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0