Imorgon gör vi succé på nytt!

 
Klockan är efter 17.30 och man skymtar fortfarande lite ljus på himlen bakom mig. Igårkväll var jag och Cattis på seglaklubbens möte och fick plats på deras Chicagoresa i helgen. Det är en tydligen en seglingsmässa dit det ska komma flera collagelag och promota sig själva. Trodde väl knappast att de skulle skicka iväg mig och Cattis igen efter vårt lilla misslyckande i höstas när vi fick representera skolan på en regatta i Iowa, men nu ska vi få stå i teamets bås och sälja tröjor. Ska bli kul att spana in lite större båtar på mässan och även kika runt i hamnområdet trots att det är is på vattnet. Nu så packar jag ihop skolväskan för idag och drar hem. Ikväll ska vi ses ett gäng på vår älskade pub Murphy's och säga hej efter jullovet! Hoppas allt är fint med er där hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0