Tiden går fort när man har roligt… eller mycket i skolan!

Poff!
 
Så har den här veckan gått, vad hände? Tror två tentor och tre kommande inlämningar tog all tiden..
De senaste dagarna har det varit underbart väder, i fredags satt jag i solen och skrev på en uppgift, himla gött! Igår var det nästan 20 grader i solen och för att toppa känslan så packa jag ner vår trasiga Dirt Devil, mmm, vår dammsugare som sade upp sig för ett tag sedan. Med tanke på att vi har heltäckningsmatta i större delen av lägenheten har jag försökt att inte tänka på vad som gömt sig i den när vi inte kunnat dammsuga på ett tag. När jag igår tog med vår röda Devil till Walmart med garantisedeln i högsta hugg fick jag som svar att det var tillverkaren som gav ett års garanti och inte Walmart. Orkade inte bråka utan gick och plocka ner en ny från hyllan. Drygt 260kr fattigare kom jag hem och provkörde min nye vän, lyckan var total. 
 
Så nu är mattan ren, lagom tills mamma kommer om fyra dagar!
 
Tummen upp för sol och kvittrande fåglar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0